JBL PartyBox Encore Essential zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL PartyBox Encore Essential zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

c***********@h********** 14-10-2022

Goed geluid

Super werkende muziek geluidsbox. Ik heb er al veel gebruik van gemaakt tijdens een verjaardag. Geluid is goed. Mooie licht effecten. Ik raad hem ook echt iedereen aan.

Pluspunten

• Bluetooth
  • Usb aansluiting
  • Mooie licht effecten
  • Geluid is super goed

Minpunten

• Microfoon is erg gevoelig
  • Wat aan zware kant

Renske 07-10-2022

Lekker geluidje

Wauw wat een lekker muziekje komt er uit dit apparaat zeg!
Het verbaasde me positief hoe hard je hem eigenlijk wel niet kunt zetten.

De microfoon erbij is ook echt een super pluspunt. Deze is draadloos dus makkelijk in gebruik. Je kunt dan zelfs het volume hiervan aanpassen.

Het verplaatsen van de box gaat door middel van het handvat wat erop zit best soepel. Hij is wel wat aan de zware kant maar dat is ook logisch te verklaren.

Kinderen kunnen hier heerlijk mee karaoke zingen, Ze kunnen hem meenemen zodat ze lekker kunnen dansen waar ze maar willen.

Pluspunten

• losse microfoon
  • geluid

Minpunten

• gewicht

Statnik_1994 29-09-2022

Heb deze box nu 2 weken in huis en moet zeggen dat ik erg tevreden over de box ben het geluid is hard zat voor binnen en buiten feesten de led effecten maken het ook nog gezelliger

Goede bas leuk dat je een microfoon erbij krijgt als je wilt zingen

Box is plug en play maar je kan heb ook met de app bedienen erg eenvoudig allemaal bluetooth usb zit er allemaal op

Bedraad en draadloos te gebruiken accu gaat paar uur mee

Pluspunten

• Microfoon
  • Bas
  • Draadloos

Minpunten

• Beetje zwaar

Superbox 28-09-2022

Leuke partyspeaker

Wij mochten deze jbl partybox testen. Bij het uitpakken merkten wij gelijk op dat het om een groot en redelijk zwaar apparaat ging. Dat zorgt er ons inziens voor de hij minder makkelijk ergens mee naar toe genomen kan worden. Maar daar staat tegenover dat er een mooi geluid uit de box komt en dat je gelijk een feestje ervaart met de leuke kleureffecten. Ook de microfoon is een mooie toevoeging aan deze zet, je kun deze set daarom voor verschillende doeleinde gebruiken een karaoke avondje of voor een kleine bijeenkomst. Het fijne aan deze speaker is ook dat je hem draadloos kan gebruiken en dat hij snel opgeladen is. Na opladen kun je hem geruime tijd intensief gebruiken.

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Leuke kleureffecten
  • Karaoke

Minpunten

• Zwaar
  • Groot

Lotte123 25-09-2022

Uitstekende JBL PartyBox

De JBL PartyBox Encore Essential is een prima partybox waar je een leuke (huiskamer)feestje mee kunt bouwen. Het design van de partybox is mooi strak in het zwart. Zoals je van een JBL product mag verwachten, is het geluid van deze partybox goed. Het volume van de box kan behoorlijk hard (wat niet ten koste gaat aan de kwaliteit van het geluid), waardoor je zeker een goed feestje kan bouwen. De microfoon is een leuke aanvulling op de partybox, wat vooral gasten leuk vinden om te gebruiken tijdens een feestje. Door de lichtshow optie van de partybox wordt deze partybox een echte eyecatcher in je feestruimte. De lichtshow past zich aan op de muziek, wat er erg vet uitziet. Indien je de lichtshow continu aan hebt staan, merk je wel dat de batterijduur iets korter wordt. Om hier geen hinder van te ondervinden kan je de partybox ook gewoon aansluiten aan de stroom via de bijgeleverde stroomkabel. Verder is de box makkelijk te verplaatsen mede door het handige handvat. Het enige nadeel is dan wel dat de box relatief zwaar is om op te tillen.

Pluspunten

• Mooi strak design
  • Goed geluid
  • Lichtshow optie
  • Bijgeleverde microfoon

Minpunten

• Door lichtshow wordt batterijduur iets minder
  • Relatief zwaar om op te tillen

Bryan2008 24-09-2022

Encore of party box

De encore is een prima box voor zijn formaat. Echter zou ik zelf voor een party box gaan, deze heeft net meer diepgang in het geluid. Verder is deze box met microfoon leuk voor de allerdaagse huiskamer partys

c***********@h********** 23-09-2022

Super muziekbox

Super mooi geluid. Box werkt op Bluetooth. Ziet er mooi uit. Lichteffecten zijn mooi die kun je ook verstellen. De box kun je 10 uur lang gebruiken zonder stroom. Min punt de box is zwaar.
Verder raad ik deze box iedereen aan.

Pluspunten

• Werkt makkelijk op Bluetooth
  • Mooie lichteffecten

Minpunten

• Zwaar in de hand.